Minőségirányítási rendszer MSZ EN ISO 9001:2015

Minőségirányítási rendszer MSZ EN ISO 9001:2015

Miért hasznos Önnek, ha egy fogászati rendelőnek ISO minősítése van?

ISO tanúsítvány 2019

Társaságunk az MSZ EN ISO 9001:2015 minőségirányítási rendszer szabvány követelményeinek megfelelően szabályozza az általános fogászati ellátás tevékenységre vonatkozó folyamatait. Célunk, hogy elérjük pácienseink elégedettségét azáltal, hogy teljesítjük a paciensek, a szakma és az alkalmazandó jogszabályok, szabványok követelményeit, tevékenységünket, folyamatainkat folyamatosan fejlesztjük.

Bármely tevékenység, amely bemeneteket fogad és ezeket kimenetekké alakítja át, folyamatnak tekinthető. Ahhoz, hogy társaságunk hatékonyan működjön, meghatároztunk és irányítunk számos, egymással összefüggő folyamatot.

Vevőink, pácienseink jelentős szerepet játszanak a követelmények meghatározásában. A vevői megelégedettség figyelése szükséges, hogy értékelni tudjuk a vevői követelmények teljesülését, és megbizonyosodhassunk azok helyességéről.

Minőségirányítási rendszerünk (MSZ EN ISO 9001:2015) segítségével bizonyítjuk, hogy képesek vagyunk folyamatosan pácienseink, a nemzetközi szakma és a jogszabályok követelményeinek megfelelő szolgáltatást nyújtani, törekszünk a páciensek maximális elégedettségére, a folyamatos fejlesztésre és a nemmegfelelőségek megelőzésére.

Minőségpolitika

Fogászati rendelőnk minőségpolitikai célkitűzései:

Társaságunk, a Móricz Dental Fogászati Kft. legfőbb célja, hogy tevékenységét úgy végezze, hogy azzal a páciensek igényeinek minél magasabb színvonalon megfeleljen.

Minőségpolitikánk teljes körűen érvényes Fogászatunk valamennyi folyamatára és a mindennapi munkafolyamatok szerves részeként kerül érvényesítésre.

Az ISO (International Organization for Standardization) Nemzetközi Szabványügyi Szervezet egy nemzetközi szervezet. melynek legelterjedtebb szabványa az ISO 9001, ami a minőségirányítási rendszer követelményeit tartalmazza. Az ISO szabványok célja olyan szervezeti teljesítmény biztosítása, amely képes folyamatosan a vevők minőséggel kapcsolatos követelményeinek megfelelő termékeket és szolgáltatásokat nyújtani.

 

Pácienseink igényeinek folyamatos figyelése és ezen igények magas szakmai színvonalon történő kielégítése. Pácienseink félelmének eloszlatása, akut panaszainak fájdalommentes orvoslása, ezáltal egy olyan páciens-orvos viszony kialakítása, amely a bizalomra épül. A folyamatok gazdaságosságának javításával piaci pozíciónk erősítése. Fogászatunk magasan kvalifikált munkatársakra, a legmodernebb, magas szintű infrastruktúrára támaszkodó hátterének és kapcsolatrendszerének megőrzése, hatékonyságának javítása.

A fenti célok elérése érdekében az alábbi eszközöket alkalmazzuk:

  • Széles körű, a Fogászat valamennyi tevékenységére, illetve folyamatára érvényes, az MSZ EN ISO 9001: 2015 szabványnak megfelelő minőségirányítási rendszert működtetünk.
  • Rendszeres belső és külső oktatásokkal segítjük a munkatársak és a vezetők minőségi szemléletének kialakítását és a szakmai és minőségirányítási ismereteik folyamatos elmélyítését.
  • Minden munkafolyamatban és munkakörben meghatározzuk a minőségi követelményeket és megteremtjük azok betartásának feltételeit.
  • Gondoskodunk a létrehozott minőségirányítási rendszer folyamatos fejlesztéséről és a minőségi előírások betartásának rendszeres ellenőrzéséről.
  • Nyílt és segítőkész légkört teremtünk a felmerülő minőségirányítási problémák megoldásához.
  • Partnereinkkel szemben is megfogalmazzuk minőségi elvárásainkat és azokat következetesen számon is kérjük.

Minőségpolitikánk meghatározó eleme valamennyi munkatársunk felelőssége.

Biztosítjuk, hogy minőségpolitikánkat szervezetünk minden szintjén megértsék, elfogadják. Ugyanakkor törekszünk arra, hogy munkatársaink természetes igényévé váljon a minőségi munkavégzés, a kezdeményezés a minőség javítására, melyhez minden feltételt biztosítunk számukra.

Ennek köszönhetően olyan, hosszú távú, megalapozott és emberközpontú stratégia mentén dolgozunk, amilyet – meggyőződésünk szerint – minden páciensünk joggal vár el.

Pácienseink véleménye

Régóta szendevek a bölcsesség fogammal illetve az innyemmel. Csütörtökön hirtelen begyulladt ami ráment a felső fogaimra is. Mikor felhivtam őket (ami kb este 7 fele volt) egyből tudtak másnapra időpontot adni. Már a telefonban is nagyon kedvesek voltak hozzám. Dr. Sinka Ágneshez kaptam időpontot. Egy végtelenül kedves doktornő, nagyon alapos munkát végez illetve mindent részletesen elmagyaráz, tanácsot add. Maga a rendelő nagyon szép és barátságos. Az árak egy kicsit borsosak de ennek ellenére. Nagyon tudom ajánlani a helyet másoknak is.
H. ALEXANDRA

Biztonságos fogászati ellátások

Gyors és professzionális fogászati segítség. Kérjük, adja meg elérhetőségét, visszahívjuk!

Hasznos cikkek

Fogérzékenység tünetei

Fogérzékenység tünetei

Milyen tünetei lehetnek még a fogérzékenységnek? Hogyan léphetünk fel a fogérzékenység ellen hatékonyan? Fogászati cikkünkben erről lesz szó!

Tovább olvasom
Fogfájás okai: Mi áll a háttérben?

Fogfájás okai

Melyek a fogfájás okai? Hogyan csillapíthatjuk mielőbb a szűnni nem akaró fogfájást? A Móricz Dental szakértő fogorvosai segítenek Önnek a kínzó fogfájdalom megszüntetésében! 

Tovább olvasom
Ínyvérzés oka, kezelés

Ínyvérzés – A háttérben álló okok és kezelési módszerek

Ínyvérzéssel küzd? Mi állhat a háttérben? Hogyan kezelhető az ínyvérzés? Tudjon meg minden fontos információt az ínyvérzésről és fogágybetegségekről szakértő fogorvosainktól!

Tovább olvasom
Tömött fog lüktet

Tömött fog lüktet

Tömött foga lüktet? Fáj? Mi lehet az oka a nem rég kezelt fog kellemetlenségének? Ennek járunk utána szakmai cikkünkben, és segítünk, hogy mielőbb megszabadulhasson a fájdalomtól. 

Tovább olvasom
Fogérzékenység okai, kezelési módszere

Fogérzékenység okai

Mitől lehet érzékenyek fogai? Mi történik, ha nem kezelteti? A fogérzékenység okai, tünetek és kezelési módszerek, az egészséges fogakért. 

Tovább olvasom

Rólunk mondták